top of page

"На швидкості"

Перший пост в моєму блозі, присвяченому фотографії, звичайно, буде про залізницю, а, точніше кажучи, опис фотографій, які я по можливості роблю після одного випадку.

З дитинства мене приваблювали ці живі залізні монстри, що везуть тебе за визначеним маршрутом, міняючи пейзажі за вікном, а ще стукіт коліс, вітер в обличчя з вікна, всілякі вогники від проїжджаючих повз поїздів, безлічі вокзалів, ліхтарів, затишок натопленого вагона взимку і т . д.

Почати свою розповідь я хочу з цією фотографії (див. нижче), після якої з'явилися й інші подібні їм по стилістиці. Вона була зроблена майже випадково, як я і говорив. Це був початок червня 2011 р., все зелене, тепле повітря, літо тільки починається. Я їхав додому з навчання в останньому вагоні і не міг не сфотографувати, можливо, досить банальний для деяких вид на рельси, які щодня бачить машиніст. В той час у мене був звичайний цифровий фотоапарат і я мало щось знав про діафрагму, витримку, різні типи об'єктивів і т.п, тому фотографував в автоматичному режимі. На цей раз, правда, вибрав "нічний режим". Вийшов у тамбур, і опинився біля маленького віконечка в двері, намагався максимально зафіксувати фотоапарат, бо темніло і вагон доволі сильно хитало. Натиснув кнопку спуску і фотоапарат завис, як я подумав, але ось минуло 8 секунд і він видав картинку, сам підібравши всі параметри зйомки. Результат сподобався, здавалося ми не їдемо, а просто летимо на поїзді, хоча насправді швидкість була не більше 40 км / год. З тих пір я і запам'ятав "рецепт" приготування таких фото.

Великих секретів я не відкрию, бо нічого складного тут немає. Щоб зробити таку фотографію вам знадобиться штатив, для фіксації фотоапарата, або рівна поверхня (наприклад, стіл біля вікна), але можна як я зафіксувати його притуливши до скла і тримаючи руками. Можна зробити фотографію схожим цифровим апаратом, який був у мене в той час, або якимось дзеркальним. Об'єктив краще брати ширококутний від 18 до 24 мм, але можна і менше. Фокусуватися треба в ручному режимі і для цього добре підійде фокусування на рельсах. Діафрагма підбирається залежно від об'єктиву, але, як і радять всі посібники - середня можлива діафрагма вашого об'єктива, ISO - мінімальне, а ось з витримкою можна грати і грати, але менш як 1 сек навряд чи буде відчуватися швидкість.

Звичайно це не єдина фотографія з того разу. Ці дві були зроблені в той же вечір.

Те саме віконечко.

Коли поїзд їде доволі швидко по нерівній колії, або фотоапарат погано зафіксований, то можна отримати і таке фото.

Ці фотографії були зроблені з задньої кабіни елетропоїзда Hyundai Rotem

Як і для всіх інших фотографій, одна з найважливіших речей - вдало піймати момент.

Тут я вирішив трохи змінити витримку до 1/3 сек. Ну і без фотошопу не обійшлося.

Дякую, що завітали! Буду радий відповісти на Ваші запитання:)

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page